Nostalgi i källaren

Idag har vi (jag och mina kära föräldrar) gått igenom allting som vi hade i vårat förråd nere i källaren. Det tog ungefär 4 timmar. Jag är helt slut! Men vi hittade massa roliga saker som man inte ens kom ihåg att man någonsin haft.

Jag hittade Min första bok, ni vet en sån som föräldrarna fyller i under ens första år i livet. Jag hann bara bläddra igenom den lite snabbt men det var massa söta bebisbilder. Jag kanske lägger upp några lite senare.

Vi hittade också bilder från mamma och pappas bröllop, det första, riktiga bröllopet. Själva tyckte de att de såg förjävliga ut men jag tycker de var jättefina. Det roliga var att se deras over-sized glasögon och det faktum att pappa har en rosa fluga på sig (fast han envisas och säger att den är röd). Jag kan lägga upp den bilden också så kan ni avgöra om den är rosa eller röd.

Jag kan också nämna att jag, till slut, hittade mitt fotoalbum som jag trodde var förlorat för all evighet. Jag har letat efter det i ungefär ett år och nu har jag det.

Det lönar sig att rensa lite ibland. Man kan ju faktiskt hitta riktiga guldkorn!

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0