Ingen sista scen

Igår var det midsommar som ni kanske vet. Jag var ensam hemma och bjöd därför in Sumana för att äta mat och se på film.

Konstigt nog brände vi ingenting och ingening blev okokt (tro mig, det har hänt förut). Köttet var precis lagom stekt, pommen felfri och såsen tjock och krämig. Allt detta avnjöts med bl.a. Bacardi Breezer, Aquatini och Xider. Men lugn, jag blev inte full, jag minns hela dagen.

Tyvärr minns jag också att vi aldrig fick se slutet på filmen vi såg, Bristande bevis. Precis när sista scenen skulle komma stanna filmen och DVD:n hängde sig. Det har hänt förr så jag tänkte testa i datorn, för då brukar det funka. Men då blev det ett annat fel. Filmen gick för fort, alltså det rörde sig för fort, ungefär som när man spolar, och deras röster lät som om man sänkt hastigheten på dem. Vi fattade ingenting. Men vi tänkte att vi kunde leva med det om vi fick se slutet men det visade sig att datorn valde att hoppa över sista scenen och gick direkt till eftertexterna. När vi spolade tillbaka med bild såg vi att scenen fanns där men när vi tryckte på play skippa den att visa den. Helskumt!

Så om någon vet hur filmen Bristande bevis slutar, skriv gärna en kommentar. Vi såg till den scenen när *spoliers*Beachum säger att han kan åtala igen för att mord är en ny åtalspunkt och han går ut genom dörren.*spoilers*

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Där utanför väntar ett antal poliser som även har lyssnat på deras samtal, nästa scen är i rättssalen och där, för att göra en kort historia ännu kortare, åker han dit.

2008-07-17 @ 12:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0