I wanna be in LA

Idag fick jag massa papper från högskolan, om nollningsveckan, karta över Jönköping och lite annan info. I'm so excited! Dessvärre har jag fortfarande inte fått tag i något boende, men tro mig jag har sökt. Uppåt en femton lägenheter har jag svarat på bara idag. Men ingen skriver tillbaka...

På annat håll så är E3-mässan i full gång och jag är inte där i år heller. För er som inte är bekanta med E3 är det en av de största spelmässorna i världen och hålls i Los Angeles. Men jag har iallafall frekvent besökt Gamespot och fått min dagliga dos av videor från mässan. Både gameplayvideos från nya Silent Hill: Homecoming och demos från nya Prince of Persia har jag slukat. And I like it already! Synd bara att jag kommer vara fattig (hemlös?) student när alla spel kommer ut i höst...

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir du hemlös lovar jag att skicka en kartong som du kan sova i, du ser allt kommer att ordna sig.

2008-07-17 @ 12:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0