Heldag på IKEA och värsta stölden

Idag har jag spenderat i stort sett hela dagen på IKEA och köpt massa prylar till nya lyan i Jönköping. Allt var relativt billigt och allting gick på runt 800:- och då var det ändå i stort sett allt jag behöver; kastruller, glas, handdukar, stekpanna, serveringsbricka, underlägg, tvättkorg, knivar, diskborste, ja, allting helt enkelt.

Jag fick också svar från CSN och de har beviljat mitt lån (jippi). Så min första utbetalning kommer jag inkassera runt 11 000:-!!! Men en del av det ska jag betala tillbaka till mamma och pappa, men det är ändå mycket pengar med tanke på att när jag gick i gymnasiet fick jag 1 000:- i månaden.

Och jag bara måste nämna en helt sjuk, konstig och kul sak. I förra numret av SuperPlay (en tv-spelstidning för er som inte visste) läste jag en artikel om ett spelföretag som gjort ett spel som i stort sett bara var delar tagna från andra spel. De hade snott allting, bakgrunder, menyer, karaktärer, you name it! I vilket fall som helst så finns det en hel hemsida som har hängett sig åt spelet som heter Limbo of the Lost. (Här är hemsidan för er som är nyfikna)  På hemsidan pratas det mycket om  "the epic ending" och framförallt om hur dåligt det är. Då var jag ju bara tvungen att kolla upp det på youtube och... ja, kolla själva.



VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: emilia

:) Det blev inget med det jobbet, men var ju på intervju och allt. Men de ville att jag typ skulle provjobba gratis två pass och så får man inte ens göra:p

2008-08-01 @ 00:52:29
URL: http://emiliano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0