Bye bye, Norrköping

Jag kom in i Jönköping! Jag ska börja på högskolan i Jönköping! Jag ska flytta till Jönköping!

Jag trodde faktiskt inte att jag skulle komma in, men det gjorde jag, på mitt förstahandsval till och med, medieproduktion. Så den 18 augusti kl. 12.00 ska jag på upprop. Idag har jag letat efter lägenheter non-stop och hittat en del riktigt fina ställen och en del mindre fina, men jag är glad för vad jag än får.

Ikväll ska jag fira med att gå på bio med Sumana. Vi ska se The Happening. Den har fått jättedålig kritik men det struntar jag i. Jag bildar iallafall alltid min egen uppfattning. Jag brukar aldrig hålla med kritikerna.

Nu ska jag gå och kolla om jag fått något svar på någon lägenhet.

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0