Opålitliga väckarklockor!

Som ni kanske vet hade jag lite problem med min väckarklocka i början av terminen. Den bestämde sig ibland för att inte ringa vilket ledde till att jag försov mig och blev irriterad (såklart). Men så fick jag en ny väckarklocka av mamma och allt var frid och fröjd.

Och så igår skulle jag ställa klockan. Jag gjorde som vanligt och inget indikerade att det skulle ha blivit något fel. Eftersom det var ganska viktigt att jag inte försov mig idag så ställde jag mobilen också, så att den skulle ringa 10 minuter efter min vanliga, ifall att jag skulle blir lite för glad i snooze-knappen.

I morse vaknade jag till de ljuva tonerna av The Crow and The Butterfly. Det innebär att det var min mobil som väckte mig, inte min vanliga klocka. Jag förstår inte! Hur kan den bara få för sig att inte ringa? Vilken jävla tur att jag ställde mobilen också. Vad ska jag göra när den beslutar sig för att inte väcka mig längre? 0__o

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0