Jönköping -> Norrköping -> Stockholm

Ja, i fredags åkte jag ju hem till kära gamla Norrköping. Jag skulle kunna skriva om allt som hände hemma men jag orkar inte, tyvärr. Det hände egentligen inget speciellt, jag tog det bara lugnt.

Jag kan däremot berätta om gårdagen då det var konsertdags! För att summera det hela:
  • Plats: Klubben, Fryshuset i Stockholm
  • Band: Less Than Jake
  • Förband: Ett lokalt (minns inte vad de hette) och Guttermouth
  • Drygt 150 pers (!)
  • Roobs och jag var de enda som hade kul... typ
  • Publiken sög
  • Banden var asbra, speciellt Less Than Jake
Jag är nöjde med hela helgen och det är inte långt kvar till jag åker hem igen.

Framöver kan jag se fram emot INFO-middagen och Lucia Movie Night =)

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: roobs

de svenska hette "The part timers", tyvärr inga biljetter kvar till Bandit den 30/1 :(

2008-12-09 @ 13:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0