Heuerka! Fast inte...

Ända sen jag skaffade Nickelbacks nya album och hörde låten S.E.X (för övrigt bästa låten på skivan näst efter Something In Your Mouth) har jag funderat på varifrån jag känner igen beatet. Bara de allra första sekunderna känns så bekanta på något sätt.



Men så bara kom jag på var det var jag kände igen det! Från första banan i I wanna be the guy. Problemet var att när jag kolla upp låten märkte jag att det inte alls lät likadant som jag mindes att det gjorde. Jag menar, jag kan förstå varför det kändes bekant, men det var inte så pass likt som jag trodde.



Avgör själva...

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: roobs

Det var ju inte direkt snott, men en viss likhet fanns. Jag gillade I wanna be the guy-låten :D

2008-12-11 @ 10:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0