Veckojubileum!

Igår hade jag bott här i Jönköping i en hel vecka. Det firades med god mat och filmkväll hos mig. Sumana och jag lagade kyckling med pomme ihop och sen kollade vi på Employee of th month. Det var riktigt mysigt!

Idag är det kampen om HLK. Det är vi i MKV mot pedagogerna. Det är typ olika tävlingar som volleyboll och frågesport. MKV har vunnit de senaste två åren så våra faddrar var noga med att påpeka att de inte ville se det ändras det här året. Känn ingen press, liksom!

Nästa helg kanske jag ska åka hem för vi har ingen lektion på fredagen och läsa kan jag ju lika gärna göra hemma. Så om du bor i Norrköping med omnejd och saknar mig kan du ju slå en signal så kan vi träffas. =)

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0