Vadå? Är jag smutsig av mig?

Mina föräldrar annonserade idag vad det första de skulle göra när jag flyttat var, städa hela lägenheten. Varenda liten skrymsle och vrå. Inte koppla av ensamma med en trevlig middag eller nåt. Näe, storstäda. Jaja, de får väl göra vad de vill.

På måndag ska jag klippa mig, god knows i need it! Ska iofs bara klippa topparna och luggen men topparna är rätt slitna och luggen är en bra bit ner i ögonen. Alltid kul att se respektabel ut när man ska träffa nya männsikor.

I morgon ska jag äntligen börja packa. Har fixat kartonger idag men orkade inte börja så jag tar tag i det imorgon. Förstår bara inte hur allt ska få plats i lilla Toyotan. Jag menar, två där fram och en i baksätet. Då kan man ju inte fälla hela sätet och då går det typ inte i nånting. I värsta fall får jag ta det allra, allra vikitgaste nu och sen hämta fler saker de helger jag kommer hem. De svåra är ju då att välja vad som är viktigast...

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0