My new pink bike

Idag har jag köpt en cykel! Den är rosa! Jag satt igår och kollade på blocket och annonsen. Vi var och hämtade den i Sörping idag och jag provcyklade den. Den var mycket bekväm för hon hade nyss köpt ny sadel till den (vilket var lustigt eftersom hon skulle sälja den). Sen kom den roliga uppgiften att försöka få in cykeln i Toyotan. Efter lite krångel fick vi in den och kunde stänga bakluckan men pappa fick köra hem med ett däck tryckandes i nacken =)

I kväll är näst sista kvällen jag sover hemma. På fredag åker jag till Jönköping. Efter allt krångel med cykeln är jag lite orolig att vi ska få med allting. Men det brukar alltid ordna sig.

Sist vill jag avsluta med att säga att nya Prince of Persia filmen har redan gjort mig besviken på två punkter:
  1. Den kommer inte på bio förrän 2010 (ett helt år senare än utlovat)
  2. Jake Gyllenhal ska spela prinsen
Det är inte det att jag har något emot Jake Gyllenhal, jag tycker faktiskt han är ganska bra, men jag kan helt enkelt inte se honom som prinsen. Här är en bild jag hittade på GameSpot:



Nej, det där är inte prinsen...

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0