I'm feeling good

I går var det utekväll. Det började med förfest hos några i Sumanas faddergrupp. Jag blev sjukt avundssjuk på deras lya. Utsikt över Vättern och riktigt mysigt. Men sen kostade den 8 000 kr i månaden ocskå! På förfesten körde vi olika dryckesspel och en del blev mer dragna än andra. Själv fick jag bara i mig en cider och det var allt jag drack på hela kvällen. Innan vi stack till Akademien spelade vi Twister. Jag och en tjej till var ensamma kvar och efter ett tag när musklerna började värka bestämde vi oss för en delad förstaplats.

På Akademien dansade vi i stort sett från 23 till 2 non stop. Var bara ute och hämtade luft några gånger. När stället stängde följde jag och Sumana med en tjej till busstationen. Sen cyklade vi hem. Jag var skithungrig när jag kom hem så jag satte mig och åt vid 3. Sen somnade jag sött vid halv 4, och hade inga mardrömmar (det sägs att man får det om man äter innan man går och lägger sig).

Idag vaknade jag halv 2. Det var skönt att sova ut lite och att inte vakna med huvudvärk. Jag har nyss tagit mig an den massiva disken som stått och samlat sig högre under helgen. Det var skönt att bli av med den.

Ikväll är det nattuppdraget på HLK mellan 19 och 22. Har ingen aning om vad vi ska göra men det är troligen lekar inne på skolan.

See ya!

VaNiLLa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0