I'm all alone... eller inte riktigt men...

Igår lämnades jag ensam här i Jönköping. Fast riktigt ensam var jag ju förstås inte, jag har ju två roomies som jag umgicks med på kvällen. Vi satt i köket och prata om allt och inget. Jag var skittrött och somnade redan vid 23 vilket är tidigt för att vara mig.

I morse vaknade jag vid halv tio och låg och myste en stund innan jag gick ner och gjorde iordning lite frukost. De andra sov fortfarande så jag tog upp maten till mig och åt i sängen =)
Jag tycker inte om TVn som kom med rummet. För det första finns bara 1an, 2an och 4an. För det andra finns det ingen fjärrkontroll. Och för det tredje (och det här är det värsta) kan man inte koppla in Xboxet för det finns inget SCART-uttag. =(

Jag har nyss kommit hem igen. Har varit och utforskat området lite. Det tar ungefär 20 minuter att gå till skolan men det kan nog gå ännu snabbare om man hittar en genväg.

Jag ska ta massa bilder sen och lägga upp men nu orkar jag inte.

Välkommen åter!

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0