Dags att bli allvarlig en stund

I morse när jag satt och åt frukost föll blicken på en tidning på bordet. Det var ett nummer av Aftonbladet från någon gång förra veckan. Första sidan täcktes av en stor bild på Sanna Kallur och rubriken beskrev hur en reporter pressat henne till tårar eller nåt i den stilen. Jag vet att det är en gammal nyhet men ändå. Nu såg jag inte TV-sändningen i fråga och har inte heller läst något om det så jag vet inte hur det var men jag vet att kvällstidingar kan vinkla historier lite.
Hur som helst så var det inte detta jag reagerade på denna morgon vid köksbordet. Det som fångade mitt intresse var istället ett citat från en av Aftonbladets läsare som hade utalat sig om händelsen. Personen i fråga hade sagt :

"Det var det obehagligaste jag har sett i TV"

Detta finner jag mycket, mycket, svårt att tro. Jag menar tänk bara på 11 september, tsunamin eller bilder från vilket krigshärjat land som helst. Är inte det mycket värre?

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: Jenny

håller med dej! Finns mycket värre

2008-08-27 @ 23:44:15
URL: http://jennyorahim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0